Helemaal in onze sas

Helemaal in onze sas

Met de nieuwe jas!

Het adviseursportaal in een nieuwe jas

Wij zijn in onze sas, want het adviseursportaal zit in een nieuwe jas! Ook in onze digitale dienstverlening gaan we namelijk voor de kracht van één(voud). Het streven: meer gemak en overzicht voor u. Kijkt u mee?

Het startsein

Onze e-mail met activatielink is uw startpunt. Klik op de link en de rest volgt vanzelf. Hulp of meer info nodig? Onze uitgebreide helppagina met startinstructies helpt u op weg.

Naar startinstructies

Bij NHG leningdelen of Spaarhypotheken is extra aandacht nodig, zie top 5 vragen onderaan voor info.

De voordelen op een rij:

What’s in it for me?

  • Snel en gemakkelijk stukken uploaden en versturen vanaf 1 centrale plek.
  • Wijzigingen in bestaande hypotheken direct aan te vragen. Verlengen? Omzetten naar de Woon Hypotheek? U vraagt het direct aan.
  • Inzicht in kansen op klantniveau, bijvoorbeeld als einde rentevaste periode nadert.
  • Direct duidelijkheid over de verwachte afhandeldatum.
  • Het beheer van gebruikers binnen uw kantoor in eigen hand. Nieuwe collega? Een nieuwe account regelt u zelf binnen 1 minuut!

Nieuw: zelf gebruikers toevoegen

Hierboven verklapten we het al; het beheer van gebruikers voor ons adviseursportaal heeft u volledig in eigen hand. Per kantoor is er namelijk één kantoorbeheerder die de beheersrechten krijgt. Komen er nieuwe medewerkers bij of gaat er iemand weg, wijzigt er iets aan de contactgegevens, u regelt zulke zaken gemakkelijk zelf. Hoe fijn! In deze flowchart hieronder ziet u in één oogopslag hoe het werkt:

Inloggen nieuwe portaal

Top 5 veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Misschien staat het antwoord al in deze top 5.

Het ‘huidige’ adviseursportaal blijft nog korte tijd actief en is te bereiken via deze link.

Ons supportteam staat voor u klaar! Deze bereikt u tijdens kantooruren (ma t/m vr van 09:00 – 17:00) per e-mail: zorgplicht@obvion.nl.
Tip: kijk ook eens op onze helppagina, daar vindt u veel informatie over het opstarten en activeren van uw account.

Stuur dan een e-mail naar zorgplicht@obvion.nl waarin u dit aangeeft met hierbij de gegevens van uw collega die deze rol dan gaat vervullen.

Dat klopt. Indien u een Spaar, SpaarGerust of Spaar/ Leven variant heeft, houdt er dan rekening mee dat de opgebouwde spaarwaarde vanwege een technische fout niet getoond wordt. Totdat we het hersteld hebben, raden wij u aan om het huidige portaal te raadplegen voor de spaarwaarde.

Indien u een leningdeel met NHG heeft > let dan op, want in het portaal staat er in dat geval bij NHG onterecht: ‘nee’ terwijl dit ‘ja’ moet zijn. In de uiteindelijke offerte staat het wel goed, maar dit kan wellicht verwarrend voor u werken. Deze informatieve fout heeft onze aandacht en wordt zo snel mogelijk opgepakt.