Afbeelding-contact

Vragen over je hypotheek?

Je adviseur weet er alles van. Soms kun je bij Obvion terecht.

FAQ Bouwdepot

Hoe kan ik facturen declareren? Hoe lang kan een bouwdepot lopen? Het antwoord op deze en andere vragen vind je hier. Kies eerst het onderwerp waar je vraag over gaat. Vervolgens kun je kiezen uit de veelgestelde vragen. Handig en overzichtelijk.

Geen antwoord gevonden? Neem contact met ons op!

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden? Neem dan contact met ons op. We geven je geen advies, maar kunnen je wel helpen als je een algemene vraag hebt.

Je kunt je vraag ook per chat aan ons stellen! Hoe dit werkt? Als er een medewerker beschikbaar is, dan zie je rechtsonder aan de pagina een oranje blokje met ‘Vragen? Live Chat’. Klik hierop en dan opent het chatvenster. De rest wijst vanzelf.

We geven je geen advies, maar kunnen je wel helpen als je een algemene vraag hebt.

Bel ons via telefoonnummer 088 1470 200 (lokaal tarief).

De medewerkers van ons Service Centrum zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 tot 17:30 uur.

Vul hieronder je gegevens en vraag/ opmerking in, dan nemen wij daarna contact met jou op.

step 1